poniedziałek, 20 maja 2013

Wracam!

  Tęskniliście? Ja bardzo <3 Ale już jestem i nie zamierzam odchodzić xD Nie było mnie dokładnie 10 dni :-) Adminka doskonale się spisywała <3

Ja tym czasem mam dla was fotki z twittera:


  • Ana:
w nowym sklepie


Ana z Tasie


  • Tasie:
Tasie również dodała zdjęcie z Aną

Zagadka ze znikającymi owocami rozwiązana ;-)
Piękny widok.


  •  Alex:

Alex z Tasie





  •  Louisa:




  • Frances:

Wspomnienia





  • Nathalia, Klariza i Eugene:

Klariza z Tasie

Eugene

Nathalia



Przy okazji: Oglądacie TDA na Nicku? Ja oglądam tak w kratkę xD

3 komentarze:

  1. Fajnie, że już wróciłaś :D
    Szpileczka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wracasz! Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh dziękuję ;-) Również się cieszę, że mogę pisać :-)

    OdpowiedzUsuń