piątek, 26 lipca 2013

Styl Jade Ramsey

   Cześć. Jak już wcześniej zapowiadałam (przed wyjazdem) postanowiłam napisać notkę na temat stylu  zwyciężczyni sondy. Więc przejdźmy do rzeczy:

Codzienny Styl Jade
   Wszyscy chyba wiedzą, że styl naszej Jade raczej ciężko nazwać dziewczęcym, "na topie" czy hippie... ta dziewczyna preferuje ostry rock'n roll'owy styl. Jednakże nie można jej też nazwać gotką, punkówą czy metalówą. Jej styl ubierania jest po prostu rockowy, czyli w skrócie stanowi połączenie gotyku, punku i emo, przełamane czasami metalowymi elementami. Jednak czasami obala swój ostry klimat ubioru dziewczęcą spódniczką, czy sukienką w kwiatki. Ma słabość do spódnic i maxi bluz. uwielbia biżuterię i do każdego stroju stara się przykładnie wybierać ozdoby pasujące do jej wizerunku z danego dnia.


Ta stylizacja jest zdecydowanie utrzymana w rockowym klimacie. Występują tu elementy stylu punkowego (spódniczka w kratę) oraz metalowego (skórzana ramoneska). Spódnica jest fragmentem ubioru, który w tym przypadku od razu rzuca się w oczy, dzięki niej strój nie jest nudny i melancholijny a od razu cała stylizacja nabiera powera. Reasumując: W całym tym zestawieniu to spódnica uzyskała w mych oczach największe uznanie. A ogólnie cały strój jest dla mnie przemyślany i znakomicie ze sobą zgrany i skomponowany.

Moja ocena za strój: 9/10


   Tutaj mamy świetny przypadek tego, o czym już wcześniej wspominałam. Mianowicie: Jade w tym stroju przełamuje swoją dziewczęcą, jasną koszulką z lekkiego materiału i koralikami, klasyczną flanelową niebieską koszulę należącą do grupy punku oraz czarne leginsy połączone ze strasznie wysokimi czarnymi połyskującymi butami na obcasie (zaliczającymi się do czystego rockowego klimatu). Występuje tu oczywiste przełamanie i połączenie dwóch stylów na pozór w ogóle nie mających ze sobą nic wspólnego.Serialowa Pat pokazuje w tej stylizacji, że nie ma rzeczy niemożliwych. ;-) Jednakże jak dla mnie jest to strój troszkę nudny a największym plusem stroju są PRZEPIĘKNE BUTY!!!

Moja ocena za strój: 8/10


   To ubranie bardzo chętnie zdarłabym z samej Jade i sama włożyła! Moim zdaniem wszystko jest tu rewelacyjne i nie mogę wybrać jednej rzeczy, która mi się najbardziej podoba... Bardzo ciekawe przyciągające wzrok zestawienie. Bardzo podoba mi się wzorzysta bluzka w stylu hippie, która moim zdaniem została idealnie dobrana do marynarki. Świetny myk stanowi tu zapięcie jej pod samą szyją,dzięki temu cała stylizacja nabiera lekko ekstrawagancki charakter.

Moja ocena:10/10


   Kolejne zestawienie dwóch stylów w wykonaniu Jade! Zwiewna biała dziewczęca bluzka w połączeniu ze skórzaną spódnicą i masywną biżuterią od razu nabiera rockowego klimatu! Co innego byłoby, gdybyśmy zestawili ją np. z kolorowymi spodniami,wtedy byłaby to już zwykła nudna dziewczęca bluzka, ale w tym wypadku jest najlepszym elementem w tym zestawieniu. To niesamowite,że tylko parę dodatków i czarna mini tak bardzo zmieniły ten ciuch. Brawa dla Jade, mistrzyni kontrastu!

Moja ocena: 9/10

Wyjściowy styl Jade
   Jade gdy wychodzi na jakąś galę czy też na jakąś inną ważną imprezę stara się być elegancka ale zarówno wierna swojemu stylowi. Co więc robi by to zgrać? Łączy ze sobą style! (No bo przecież w końcu jest w tym mistrzynią. ;-))




   Tak ubrana Jade poszła na spotkanie z fanami HoA. Nasza mistrzyni mix'u zestawiła białą koronkową romantyczną sukienkę z czarną skórzaną ramoneską, ciężkimi czarnymi obcasami za kostkę oraz dołączyła do tego wszystkiego masę rockowej biżuterii. Efekt jest moim skromnym zdaniem zachwycający. Jade ma talent w takim doborze ubrań. Dziewczęca sukieneczka została przygnieciona masą metalowych elementów i dodatków. Po prostu świetnie. Nic dodać nic ująć. :-)))

moja ocena: 10/10


   Zdaje się, że gdzieś na początku roku mogliśmy oglądać tak ubraną Jade, która poszła w tym stroju na rozdanie nagród. Pod filmikami i zdjęciami z tej imprezy pojawiły się komentarze różnych dziewczyn, które były zachwycone gotycką stylizacją Jade. Absolutnie się z nimi zgadzam. Mimo iż tę sukienkę z firmy odzieżowej Jones and Jones oprócz Jade posiadają jeszcze trzy inne dziewczyny z TDA (Ana, Klariza,Tasie) uważam, że Jade najlepiej w niej wygląda. Wg.mnie najlepiej do niej pasuje. Bo np. Ana jak dla mnie wyglądała w niej koszmarnie. (W następnej notce postaram się wstawić zdjęcia wszystkich dziewczyn dla porównania). Mroczny gotycki styl po prostu jej pasuje. :-)

Moja ocena: 10/10



   Chyba w trakcie wyboru tego stroju Jade przeżywała mały kryzys...Poszła tak ubrana razem z Tasie na otwarcie nowej herbaciarni. Nie twierdzę oczywiście,że Jade jest źle w tej sukience. Wręcz przeciwnie, bardzo ładnie by w niej wyglądała, gdyby spięła włosy i założyła szpilki w takim kolorze granatu jak jej sukienka. Tutaj nieco przekombinowała i myślę,że to jej chyba najsłabsze zestawienie stylów. Te ciężkie buciory absolutnie nie nadają się do połączenia z tą kiecką...

Moja ocena: 4/10





   Na premierę filmu Kung Fu Panda 2 Jade nie przyszła zbytnio wystrojona. Założyła po prostu tę samą koronkową białą sukienkę, którą miała na spotkaniu z fanami (Na tamtej okazji podobała mi się 100 razy bardziej) oraz (zdarte!) czarne buty z kostkę. Nie wysiliła się tu. Ogólnie to wszystko sprawia wrażenie jakby przygotowała się w 10 minut... Mimo tego, że zwyciężczyni ankiety sprawia wrażenie jakby ubrała się od niechcenia to i tak pozostała wierna łączeniu ze sobą stylu rockowego i romantycznego,tylko jak w poprzedniej stylizacji już było... Tutaj też jej to do końca nie wyszło...

Moja ocena: 7/10


Patricia Williamson
   Nie jest tajemnicą i chyba każdy fan TDA zauważył kiedykolwiek, że Jade i jej serialowa bohaterka Patricia mają bardzo podobny, niemalże identyczny styl ubierana. Nie wiemy, czy to jest zrobione specjalnie na potrzeby serialu, czy też trafił się taki fajny zbieg okoliczności. Wiemy natomiast, że prawdziwa aktorka jak i bohaterka uwielbiają styl rockowy. W jednym z pierwszych odcinków sezonu 1 Alfie powiedział do Patrici, że ,,Zawsze wiedział, że ma słabość do gotyku" no właśnie... MA SŁABOŚĆ bo prawdziwą"gotką" Patricię nigdy nie można było nazwać. Od sezonu 1 swój styl buduje na elementach wziętych z punku, gotyku i metalu - podobnie również jak prawdziwa Jade Ramsey. Jedyna różnica między nią a jej bohaterką jest  taka, że Jade uwielbia łączyć z rockowymi klimatami rzezy wzięte ze stylów dziewczęcych i romantycznych,a Patricia Williamson już nie...









Nikita...
Mimo, że w serialu Patricia i Piper są jak ogień i woda, to w rzeczywistości z charakterów, wyglądu jak i ze sposobu ubierania są niemalże identyczne. :-) Nikita także jest wielką fanką rockowych klimatów i z pewnością dziewczyny chodzą razem na zakupy, doradzają sobie w wyborze ubrań i też pewnie czasami wymieniają się ciuchami. ;-) Fajnie jest mieć siostrę, której w sprawie ubrań podoba się wszystko to co tobie nie? No chyba, że czasami zamiast o chłopaka pobiją się o spodnie. ;-) Styl Nikity i Jade jest nie do odróżnienia, ona również podobnie jak jej siostra kocha łączyć elementy rockowo - metalowe z romantyczno - dziewczęcymi.














Uff, no w końcu jakoś dobrnęłam do końca tej notki. Ale się rozpisałam!!! O_o No nic... Mam nadzieję,że post wam się podobał. Piszcie co WY sądzicie o stylu Jade. Do jakiej postaci z serialu macie najbardziej podobny styl ubierania? Podobała wam się dzisiejsza notka i co o niej sądzicie? Piszcie wszystko w komentarzach
                                                                                                                               Na razie! krola5525
  PS. Czas pisania notki - 3 godziny!





8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :) Serdecznie zapraszam do siebie: housee-of-anuubis.blogspot.com
    + zaobserwujesz go? W zamian zaobserwuję twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesująca notka :)
    Styl Jade jest meeega :3
    Ubieram się podobnie do Jade serialowej Patt :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka :) Styl Jade bardzo misię podoba i chciałabym się ubierac tak jak ona , ale jeszcze do tego trochę mi brakuje xd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujesz się modą ? Bo masz lekką rękę do opisywania mody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaah, XD Ja się nie interesuję modą - ja ją tworzę. XD A tak na poważnie to raczej zawsze wiem co jest obecnie na czasie i tak dalej, ale mam własny "niepowtarzalny styl" hehe. + Dziękuję za komplement. :-)

      Usuń
  5. Patt to moja ulubiona postać odróżniam jade od Nikity tym że Nikita jest grubsza na twarzy. Ubieram się jak Jade

    OdpowiedzUsuń