sobota, 18 maja 2013

Dalsze sondy + pojedynki.

   Witam. Sorki, za to, że w poprzednim wpisie, który był 3 dni temu powiedziałam, że następny będzie jutro. Został przełożony z powodu braku czasu. :-P Dzisiaj sondy dotyczące Amber i Niny. Oto one:

Amber
Sonda nr. 1

Jak sądzisz, kto byłby lepszy dla Amber, Jerome czy Alfie?
Odp: Jerome - 50%   Alfie - 33%
Moja opinia: Trochę mnie zaskoczyły wyniki tej ankiety. Nie zgadzam się co do nich. Jerome i Amber w żadnym razie do siebie nie pasują. :-/

Sonda nr. 2

Czy uważasz, że Amber i Fabian byliby dobrą parą?
Odp: Tak - 67%   Nie - 33%
Moja opinia: Znowu się nie zgadzam co do wyników tej ankiety. Nie mogę sobie ich wyobrazić jako pary...

Sonda nr. 3

Jak myślisz, kto jest lepszy dla Amber, Jerome czy Fabian?
Odp: Jerome - 75%   Fabian - 25%
Moja opinia: Wstrzymuję się od głosu. Żadne z nich do niej raczej nie pasuje. :-/

Sonda nr. 4

Uważasz, że Amber jest głupia czy mądra?
Odp: Mądra - 67%   Głupia - 17 %
Moja opinia: Amber jest raczej dość mądra i sprytna, ale stara się to ukryć pod maską "blondynki" :-)


Nina
Sonda nr.1

Kto powinien się spotykać z Niną, Fabian czy Eddie?
Odp: Fabian - 100%   Eddie - 0%
Moja opinia: Zdecydowanie się zgadzam .;-)

Sonda nr. 2

Kto byłby lepszy dla Niny oprócz Fabiana, Jerome czy Eddie?
Odp: Jerome - 70%   Eddie - 20%
Moja opinia: Hmm,szczerze mówiąc to z żadnym z nich bym jej nie połączyła,ale jeśli musiałabym wybierać to raczej Eddie.

Sonda nr. 3

Jest ci smutno, że Nina odchodzi?
Odp: Tak - 80%   Nie - 20%
Moja opinia: Zgadzam się z większością. Byłam strasznie rozbita,gdy się dowiedziałam o odejściu Niny.



W poprzednim pojedynku zdecydowaliście, że wygrywa Jade. Dziś zmierzą się Frances i Louisa!
Frances vs Louisa
Który strój bardziej wam się podoba? Luźny i codzienny Frances czy galowy Louisy?? ;-)
Głosujcie w komentarzach i piszcie, czy zgadzacie się z wynikami sond,w których głosowali amerykańscy fani TDA!

5 komentarzy: