środa, 15 maja 2013

Sondy

   Siema. Pamiętacie jak na początku mojego blogowania zamieściłam ankietę we wpisie dotyczącą tego, o kim mam częściej pisać notki? Otóż zsumowałam wasze głosy
 i oto wyniki (na razie tylko dziewczyny):

1. Patricia - wg. komentujących: była 2 razy na pierwszym miejscu i w żadnym przypadku niespadła poniżej
trzeciego miejsca

2. Joy - wg. komentujących: była 2 razy na drugim miejscu, 2 razy na trzecim i raz na czwartym.

3. Amber - wg. komentujących:była co prawda 2 razy na pierwszym miejscu ale za to raz na czwartym i dwa razy na piątym.

4. Nina - wg. komentujących: była 2 razy na piątym miejscu, 2 razy na czwartym i 1 raz na pierwszym.

5. K.T - wg. komentujących: była 1 raz na ostatnim, 1 raz na czwartym, 1 raz na piątym, 1 raz na drugim i 1 raz na trzecim miejscu.

6. Willow - wg. komentujących: była 1 raz na trzecim miejscu, 3 razy na szóstym i 1 raz na ostatnim.

7. Mara - wg. komentujących: była 2 razy na szóstym i 3 razy na siódmym - ostatnim miejscu.

Wasze głosy zostały przeze mnie dokładnie podliczone. Podliczyłam je, gdyż znalazłam stronkę, na której fani TDA z Ameryki odpowiadali w ankietach na temat ich ulubionych postaci. dziś przedstawię wyniki sąd 2 waszym zdaniem ulubionych bohaterek. Oto i one:


Patricia:
Sonda nr. 1 :

Czy twoim zdaniem Patricia jest nachalna?
Odp: NIE - 100%   TAK - 0%
Moja opinia: Patricia w żadnym razie nie jest nachalna. Zgadzam się z głosującymi. :)

Sonda nr. 2:

Czy podoba ci się styl Patrici?
Odp: TAAAK! Jest super! - 100%   Nie jest w moim typie... - 0%
Moja opinia: bardzo lubię i podoba mi się styl Patrici. Zgadzam się z głosującymi. :)

Sonda nr. 3:

Czy lubiłeś/łaś Patricie na początku serialu?
Odp: Tak, zawsze wiedziałem, że jest dobra. - 83%   Nie za bardzo... - 17%
Moja opinia: Ja zawsze lubiłam Patricie. Od samego początku również. Zgadzam się z większością.

Sonda nr. 4:

Kto powinien być z Patricią w 1 sezonie serialu? Jerome czy Alfie?
Odp: Jerome - 83%   Alfie - 17%
Moja opinia: Hmmm, ciężko mi stwierdzić. Uważam, że żaden nie powinien być z Patricią. Ale gdybym miała wybierać to chyba Jerome, więc zgadzam się z większością.


Joy
Sonda nr. 1:

Z kim powinien spotykać się Fabian? Z  Niną czy z Joy?
Odp: z Niną - 67% z Joy - 33%
Moja opinia: Zdecydowanie się zgadzam z większością. :)

Sonda nr. 2:

Z kim powinien być Jerome,z Marą czy z Joy?
Odp: z Marą - 31% z Joy - 69%
Moja opinia: Nie wiem. Lubię obie te pary... Nie mam zadnia :/

Następne sondy już jutro. Tak samo jak wyniki pojedynku. Więc jeśli jeszcze nie głosowaliście, to zróbcie to teraz. A co wy sądzicie o wynikach sond? Odp jak zwykle w komentarzu.

                                                                                                                               Pa! krola5525





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz