sobota, 4 maja 2013

Witam!

   Cześć! Miło mi was tutaj powitać. Nazywam się Karolina i będę pomagała Paulinie prowadzić tego bloga. Mam nadzieję, że mnie ciepło przyjmiecie. Na początek (oczywiście jeśli Pałka się nie obrazi XD) chciałabym przeprowadzić z wami taką ankietę dotyczącą WASZYCH ulubionych bohaterów. Chodzi mi o to, abyście w komentarzu od punktów w odpowiedniej kolejności odpowiadającej waszym gustom wybrali postaci z TDA od tego ulubionego bohatera do najmniej. Oczywiście z podziałem na płci. ;) 
Przykładowo ja:

Dziewczyny:
  1. Patricia
  2. Nina
  3. Joy
  4. Mara
  5. Amber
  6. Willow
  7. K.T
Chłopaki:
  1. Eddie
  2. Jerome
  3. Alfie
  4. Fabian
  5. Mick
   Robię to po to, aby się upewnić, o których osobach z TDA mam pisać posty częściej, a o których rzadziej. Nie zmienia to faktu, że postaram się pisać o wszystkich aktorach i postaciach. 

Noto pa!
Mam nadzieję, że będzie się nam miło współpracowało. :)
Zostawiajcie komentarze.

                                                                                                                            krola5525                                           

5 komentarzy:

  1. dziewczyny; 5,1,6,3,2,4,7
    chłopacy; 1,2,4,5,3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny:
    Nina
    Joy
    Patricia
    KT
    Amber
    Willow
    Mara
    Chłopcy
    Fabian
    Eddie
    Alfie
    Jerome
    Mick

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny: 5, 1, 3, 2, 7, 4, 6
    chłopcy: 1, 3, 4, 2, 5

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny : Patricia, K.T, Joy, Nina, Amber, Willow, Mara
    chłopacy : Eddie, Fabian, Alfie, Jerome, Mick
    Szpileczka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. girls: Pat, Joy, KT, Amber, Nina, Willow, Mara
    boys: Eddie, Jerome, Alfie, Fabian, Mick

    OdpowiedzUsuń