czwartek, 30 maja 2013

Siemeczka ;))) Konkursik!

   Witam Witam! Dawno mnie nie było,jak zapewne zdążyliście zauważyć, ale to nie koniec mojej nieobecności. Przez ubiegły tydzień byłam na wycieczce klasowej, no...raczej na takiej "zielonej szkole" wróciłam wczoraj po 23 na Boże Ciało i w sobotę znowu wyjeżdżamy z moją klasą już na prawdziwą tygodniową wycieczkę. Więc jeszcze przez ten tydzień mnie nie będzie. Ale żeby nie zostawiać tak po sobie niczego, postanowiłam zorganizować konkurs.
   Konkurs ten będzie polegał na zrobieniu 2 składanek. 1- z waszym ulubionym serialem i 2-z waszą ulubioną postacią z niego oprócz serialu TDA. Później możecie nadesłać mi go na e-mai, który podam wam zaraz. UWAGA: Anonimowi lub ludzie bez bloga też mogą brać udział!

Oto co macie zrobić:

  1. Wpiszcie w komentarzu pod tym wpisem: "zgłaszam się"
  2. Zróbcie 2 składanki z waszym ulubionym serialem i ulubionym bohaterem z niego oprócz serialu TDA.
  3. Wyślijcie mi je w załącznikach na adres kro.la@o2.pl
  4. Pracę możecie wysyłać do 10 czerwca. prace nadesłane po terminie nie będą brały udziału w konkursie.
   Wyniki przewiduję na 13 czerwca. Do konkursu jak już wcześniej wspomniałam mogą się również zgłaszać osoby bez blogów. Mam nadzieję, że się będziecie licznie zgłaszać. :)
   Więc do zobaczenia za tydzień, może jutro przed wyjazdem coś dodam.
                                                                                                                                      Pa! SIBUNA :*

4 komentarze: