piątek, 10 maja 2013

TDA coraz bardziej popularne w Polsce :)))

   Cześć. Na początek tego wpisu chciałam zwrócić uwagę na to, że przez pewien okres oficjalna autorka i założycielka tego bloga nie będzie się udzielała na blogu. Pewnie to już wiecie z jej poprzedniego wpisu. Dla niewtajemniczonych proponuję spojrzeć notkę w dół. ;) W każdym razie chciałabym pozdrowić Pałkę: trzymaj się i szybko do nas wracaj. Bez ciebie to już nie to samo...

   Ok, teraz coś o temacie notki, która jest w tytule. Mianowicie: Zauważyliście, że TDA doczekało się sponsorów? Jak wiemy sponsorzy na początku i końcu serialu są wymieniani, jeżeli wykupienie serialu z innego kraju sporo kosztuje. A jeżeli sporo kosztuje jego wykupienie to znaczy, że produkcja w kraju, w którym ona powstała osiągnęła sukces wśród widzów. Więc wątpię, żeby nickelodeon wydawał (duże) pieniądze na serial z małą oglądalnością. Mamy się z czego cieszyć :DD

Oprócz tego, ukazał się nowy FunClub, w którym jest (kolejny) plakat z Anubisem i w najnowszym horoskopie ponownie pojawił się Eugene Simon. Oto zdjęcie:
Ja tak szczerze to jeszcze jej nie kupiłam,ale zamierzam. XD Jutro pobudka, rower pod tyłek i KIERUNEK: kiosk. ;)

                                                                                                                                               krola5525

3 komentarze:

  1. no i Klariza jest w horoskopie jako ryby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe. Nie mam na razie tej gazety,więc nie wiem. A Eugene jest na okładce i po tym poznałam. ;)

      Usuń
    2. Chyba też sobie kupię tą gazetę :) haha <3

      Usuń