poniedziałek, 29 lipca 2013

InFo

1. Niestety adminka Domi odeszła. Powody osobiste ;-(

2. Przepraszam za tak długą nieobecność, ale są wakacje i nie mam w ogóle czasu żeby wejść na laptopa! Na szczęście Karola świetnie się sprawuje <3

3. Co zabija mi czas? Wakacje. Ale nie tylko. Natrafiłam w bibliotece na cudowną sagę książek o wampirach! Dom Nocy ma bardzo dużo części ( jestem przy trzeciej) Od pierwszego zdania zakochałam się w książce i Eriku ( chłopaku głównej bohaterki Zoe xD ). Saga ta przypomina mi książkę ' Wybrani", która jest moją najukochańszą powieścią <3 Gorrrąco ( tak jak teraz na dworze) polecam!




Teraz nie zrobię notki, bo późno, ale mam nadzieję, że w przyszłości znajdę czas ;-)



7 komentarzy:

  1. Hahaha w przyszłości . : P Hm.. wampiry to nie moje klimaty , ale powiem szczerze , że zaciekawiłaś mnie tą książką . Mogłabyś powiedziec o niej coś więcej ?? Byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze.

      Zwykła nastolatka Zoe Redbird zostaje naznaczona ( pojawił się jej tatuaż księżyca na czole) i czym prędzej musi porzucić swoje życie i przenieść się do szkoły wampirów- Domu Nocy. Zostaje adeptką trzeciego formatowania ( początek drogi do zostania wampirem). Poznaje przyjaciół i chłopaka. Jednak szybko okazuje się, że jest inna niż wszyscy. Jako pierwsza w historii adeptka potrafi kontrolować 5 żywiołów ( woda, ogień, ziemia, powietrze i ducha). Nawet żadna kapłanka lub wampir nigdy nie kontrolował ich wszystkich. Zoe przeżywa niezwykłe przygody, ale ma też problemy zwykłej nastolatki. Wraz z postępami w przemianie w wampira tatuaż powiększa się na całe czoło, ramiona i plecy. Zoe ma szanse zostać legendą w historii wampirów.

      Mam nadzieję, że cię przekonałam ;3

      Usuń
    2. Dzięki za info , tak przekonałaś mnie ! Lubię takie książki ^^ I ta historia wydaje się tak tyckę podobna to tda ,znaczy się są tajemnice ( z tego co mi mówiłaś ) no i zwykłe problemy hahaha :)

      Usuń
  2. Te książki są superowe. Sama niedawno skończyłam czytać 1 część(dopiero :P ) i szukam w sklepach 2, bo u mnie w bibliotece ich nie ma :(
    Szpileczka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W empiku znajdziesz wszystkie części ^^

      Usuń
    2. Dzięki na pewno kupię :D
      Szpileczka :*

      Usuń
  3. Książki są świetne. Dzisiaj skończyłam czytać 10 Cześć i nie rozumiem czemu tak wiele osób źle o niej mówi? Jak dla mnie świetna seria (:

    OdpowiedzUsuń