czwartek, 11 lipca 2013

Uwaga

  Jestem zawiedziona, że tylko jedna osoba wysłała notkę do konkursu. Dziękuję Ci  ;-* Niestety nie opublikuję jej z jednego dosyć banalnego powodu: zapomniałam hasła do poczty xD Tak wiem to głupie ;-) Założyłam nowe konto, na które od teraz musicie w razie potrzeby pisać. Oto mój e-mail:

muffinka333@wp.pl

Wyjaśnienie: Mam na imię Paulina. Zdrobnienie to Paulinka. Końcówka brzmi " inka". I tak jakoś wyszło" Muffinka".

Jeśli ktoś chciałby przesłać jeszcze notkę na konkurs proszę wysyłać na ten adres. Jeśli przyjdzie ta sama notka co wcześniej to ją opublikuję ^,^



A tutaj macie kolażyk z dziewczynami z HOA:









Jeśli chcielibyście jakieś kolaże to można składać zamówienia. Możecie mi napisać na e-mail ( nowy), wywiaderze lub po prostu w komentarzu swój e-mail i osobę, osoby lub rzeczy (może być też niespodzianka) z którymi mam zrobić ten kolażyk. Ja postaram się szybciutko go odesłać. Przypominam też, że składam zamówienia na blogi ^,^

9 komentarzy:

  1. Wtajemniczysz mnie, jaki to konkurs? Pierwszy raz od kilku miesięcy weszłam na twojego bloga, imienniczko droga (;P) i jakoś tak nie za bardzo ogarniam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tajemnicebloguanubisa.blogspot.com/2013/06/konkurs.html

      Tutaj znajdziesz informacje :-)

      Usuń
    2. Nie mam książek o Egipcie :-(

      Usuń
    3. To był przykład, możesz używać internetu!

      Usuń
    4. Głupia, nieogarnięta ja ;D A więc biorę się do roboty C:

      Usuń
  2. zrób z sibuną *-*

    Anonimek nr 1

    OdpowiedzUsuń