niedziela, 4 sierpnia 2013

Blokada twórcza + polecenie

   Witam się z wami po długiej nieobecności. Co jest powodem tak długiej przerwy w pisaniu notki z mojej strony? Tak jak w tytule "Blokada twórcza". Nie mam zupełnie pojęcia o czym mam pisać więc postanowiłam, że odwołam się do WASZYCH zachcianek. Piszcie w komentarzach co chcielibyście zobaczyć na tym blogu a ja postaram się spełnić wasze prośby. Możecie prosić dosłownie o wszystko. Nie tylko o sprawy dotyczące TDA, ale nie ukrywam ,że właśnie z tych dotyczących naszego serialu cieszyłabym się najbardziej. W komach proście mnie o jakieś składanki, wykreślanki, notki tematyczne, dedyki, polecenia, recenzje, no dosłownie o co tylko chcecie a  ja postaram się w miarę swoich możliwości oczywiście spełnić wasze żądania. Piszcie. ;-) Ale nie tylko to chciałabym wam dzisiaj napisać - jak już wiecie Paulina znalazła książkę, która ją bardzo wciągnęła - Dom Nocy. Można powiedzieć, ze ja również "odkryłam" Książkę i serial, który na pewno większość z was kojarzy - "Pamiętniki wampirów" nazwa znana, co  nie? ;-) Nie będę się rozpisywała na temat treści serialu, bo jak sądzę każdy wie o co w nim chodzi, lecz chciałabym wam ten serial polecić. Z pewnością są osoby, które uważają, ze ten serial jest głupi a pomysł dotyczący miłości dziewczyny do wampira jest stary, oklepany i żałosny. Rozumiem to - ja też tak na początku myślałam. XD ;-) Pewnie dlatego, że zalatuje wam popularniejszym "Zmierzchem", który wg, mnie (sory dla fanów) jest nie do strawinia... Sądziłam również, że takie też są pamiętniki lecz obejrzałam 1 odcinek i się zakochałam w tym serialu. Jest rewelacyjny!  Niedawno skończyłam oglądać 4 sezon i z niecierpliwością czekam na 5 oraz na spin - off tegoż serialu - "The Originals" czyli po polsku po prostu Pierwotni. całym sercem zachęcam do obejrzenia serialu, gdyż jest MEGA wciągający, ale też do przeczytania książek, które również są rewelacyjne, jednakże bardzo różnią się od serialu. To tyle co mam wam na dzisiaj do powiedzenia, komentujcie a w komentarzach napiszcie jakieś wasze ulubione książki, lub seriale, może się akurat zainteresuję. ;-)
                                                                                                                                        krola5525


7 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam "Pamiętniki Wampirów". Z niecierpliwością czekam na 5 sezon i 1 sezon The Originals. Przeczytałam już wszystkie książki z tej serii i naprawdę jest różnica pomiędzy książką a serialem. Na początku też przypominało mi to zmierzch, ale teraz wiem że TVD jest 1000 razy lepsze :)
    Szpileczka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. wykreslanke z dziewczynami tda i chłopcami,najlepszy członek sibuny

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z powyższymi komamiii ; p Porób jakies wykreślanki itd..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można głosować w wykreślance "Gdzie Tasie powinna pojechać na wakacje"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tajemnicebloguanubisa.blogspot.com/2013/07/wyjazd-zabawy-rozstrzygniecie-sondy.html

      Usuń
  5. konkurs na iwerszyk o HoA ;)

    Anonimek nr 1

    OdpowiedzUsuń