piątek, 5 lipca 2013

Petycja

   Niedawno przez fanów TDA z Anglii została stworzona petycja dotycząca powstania 4 sezonu naszego serialu. Petycja jest bezpośrednio kierowana do Nickelodeon UK z prośbą o nakręcenie nowego sezonu. Oto link: klik
   Zostaniecie przekierowani na stronę, gdzie w prawym górnym rogu ekranu ujrzycie ( z napisami po angielsku oczywiście) puste pola do wypełnienia. Mianowicie: Imię, nazwisko, miasto, oraz powód dlaczego wysyłasz tą petycję ( nie musicie tu pisać nie wiadomo jak długiego wypracowania na angielski, lecz w 2 - 3 zdaniach napisać pokrótce, że kochacie ten serial i nie wyobrażacie sobie Nicka bez niego). Następnie klikacie przycisk "wyślij" i ... GOTOWE!! Na chwilę obecną brakuje jeszcze 135 osób, które by podpisały taką petycję. Mam nadzieję, że nie zawiedziecie. ;-) Trzymam za was kciuki!
 

   Oprócz tego to zachęcam tych, którzy jeszcze nie głosowali w wykreślankach, na oddanie głosu, bo na razie w zabawach o Anie i Jade, oraz o Tasie mamy remis. :P
                                                                                           

                                                                                          Głosujcie i piszcie!! Do następnego razu!!!

                                                                      

5 komentarzy:

  1. a i skopiowałam ten tekst i powklejałam go na kilka stron o tda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę, że jest opcja "wysławienia" polskich fanów TDA na stacji, która decyduje o dalszych sezonach seriali, ale mam prośbę. Mianowicie: mogłabyś na tych stronach napisać, że wzięłaś te informację z naszego bloga? Chodzi mi o to, że sporo się tego naszukałam i nie chcę, żeby ktoś przypisał sobie moją pracę. :-)

      Usuń
    2. Spoko, bardzo dziękuję. ;-)

      Usuń