czwartek, 25 lipca 2013

Come back!!

   Witam was po mojej dość długiej przerwie w blogowaniu. Wczoraj wieczorem wróciłam do domu a dzisiaj cały dzień się rozpakowywałam ( nienawidzę tego X( ). Teraz dopiero znalazłam trochę czasu, żeby napisać notkę powitalną.
   Na wstępie chciałabym powitać nową adminkę na blogu. mam nadzieję, że będzie nam się dobrze pracowało. :-) 

   W dzisiejszej notce dodam parę informacji, które zgromadziłam o gwiazdach TDA. Na początek ta dla mnie najważniejsza, ze wszystkich: 

- BRAT JADE I NIKITY NIE ŻYJE!!
 (nie jest to wprawdzie informacja prawdziwa w 100% gdyż sama Jade nie napisała o tym osobiście na    twitterze, lecz zaczęła na instagrama wrzucać takie o to fotki upamiętniające jej młodszego brata:)

Pod nimi były podpisy takie jak: ,,tęsknie za tobą" ; ,,mój mały braciszek'' czy chociażby zwykłe ,,<3' Oprócz tego fani gwiazdy w komentarzach powypisywali bardzo różne słowa współczucia dla niej samej oraz dla jej rodziny. Możecie sami wejść na instagrama Jade i się o tym przekonać. Oto i on: klik
Oczywiście nie zmienia to faktu,że mógł gdzieś np. wyjechać czy coś. Nigdy nic nie wiadomo... Tak czy inaczej będę obserwować tę sprawę. Jednak na wszelki wypadek: [*] R.I.P.

- Brad założył w końcu swoje pierwsze oficjalne konto na instagramie! Oto i link do niego:klik
  jego konto nazywa się ,,bradkavanaghofficial" Jest to na pewno dobra wiadomość dla jego fanów, gdyż   teraz będą mogli trochę częściej sprawdzać co się dzieje u ich idola, ponieważ jak sam Brad wspomniał na   twitterze: ,,KOCHA INSTAGRAM" Możemy się więc spodziewać, że będzie teraz często z niego        korzystał. ;-)


- Możliwe, iż Nathalia wystąpi w nowym filmie pt. ,,Resident Advisior" wstawiła na instagram takie oto zdjęcie: 
podpisała, że nie może się doczekać, żeby zobaczyć ten film. czy to jest fotos z niego?? Tego jeszcze nie wiemy...

Mam nadzieję, że spodobały wam się zgromadzone prze mnie informacje. Jak myślicie, czy brat Jade i Nikity poważnie nie żyje? Chciałabym również, żebyście oddali głos w wykreślance dotyczącej wakacji Tasie.Oto link do niej : klik Przed moim wyjazdem nikt nie zagłosował. :-( Mam nadzieję, że teraz to się polepszy. ;-) już jutro dodam notkę na temat stylu Jade. Planuję również co jakiś czas robić taki jakby ,,zrzut informacji" na temat naszych serialowych gwiazd tak jak to dzisiaj zrobiłam. Uważacie,że to dobry pomysł? Czy w ogóle chcielibyście coś takiego? Koniecznie wypowiadajcie się w komentarzach na moje pytania oraz na temat dzisiejszej notki.       
                                                                                                            Na dziś to tyle! Całusy!! xxx
                                                                                                                               krola5525



1 komentarz: