czwartek, 20 czerwca 2013

Sorki...

   No hej. Jak widzicie w tytule nie będzie to dość przyjemna notka. Znów opuszczam bloga, lecz tym razem nie na tak długo. Teraz u mnie w szkole trwają przygotowania do dyskotek i bali zakończeniowych, dnia sportu pożegnań klas 3, itp, itd. a ja ( co gorsza ) zostałam najęta do pomocy w nich, więc do końca roku u mnie panuje ogromne zamieszanie, gdyż a to jakieś sprawy organizacyjne w szkole albo rodzinne. Muszę po prostu wszystko ogarnąć. Wiem, że obiecałam jednej z laureatek konkursu ciekawą reklamę jej bloga, ale przepraszam cię, gdyż nie wyrobiłam się dzisiaj. Dłuższej notki dotyczącej spraw bloga i wpisu o jej blogu możecie się spodziewać po zakończeniu roku szkolnego. Obiecuję, że tak będzie. Tym czasem trzymajcie się ciepło póki pogoda na to pozwala (nie wiem jaka jest u was, ale u mnie jest piękna). ^^ Wraz z nadejściem wakacji reaktywuję moją działalność na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz