piątek, 28 czerwca 2013

Powrót. ;) + Wakacje!!!

   No witam was serdecznie po dość sporej przerwie. ;) Ogarnęłam się, ze wszystkim wyrobiłam i odebrałam świadectwo. (Fuck Yeah!!Pasek jest. (ledwo. XD)) A jak tam zakończenie roku u was hmm?? Kto dostał nagrodę, a kto nie zdał. :P Przyznawać się szczerze. XD
   W dzisiejszej notce będziecie mogli się dowiedzieć o niektórych planach na wakacje naszych gwiazd.

Wakacje Any:

Ana już od jakiegoś czasu jest w Kalifornii, gdzie mieszka większość jej przyjaciół. Podczas wakacji oczywiście kąpie się w morzu i w basenie przyhotelowym, spędza czas z przyjaciółmi, plażuje oraz pozuje do różnych sesji. ;)

Sesja Any:



Chwile nad basenem:


Wygłupy z przyjaciółmi:
Wakacje Nathali.

Nathalia bawi się na gorących plażach w Hiszpanii, gdzie spotkała swoje stare znajome z filmu "Bratz,, + zmieniła kolor włosów,na ciemniejsze,czyli takie, jakie już kiedyś miała. Moim zdaniem lepiej jej w tych. A waszym?

Nowe włosy Nath:

Molo:

Plażowanie:

Dawne kumpele:



Wakacje Bobby'ego.

Bobby nie chwali się za bardzo swoimi zdjęciami z urlopu, ale wiemy, że jest zapalonym golfistą i 

pojechał do Slieve Donard, gdzie podobno są jedne z najlepszych pól golfowych.

Wakacje Jade.
Jade powróciła do rodzinnego Bournemouth i spędza czas z rodziną i z przyjaciółmi. Jak sama twierdzi: "Uwielbiam spędzać czas w gronie rodziny i przyjaciół"

Razem z siostrą:


Razem z siostrą i koleżankami:


Dziadkowie:


Siostrzane wygłupy:

   Nasze gwiazdy maja już plany na wakacje. Ja również. Od 13 lipca wyjeżdżam na kolonie więc nie będzie mnie ok. 10 dni. Wiem, przychodzę i odchodzę ale ja też mam życie. ^^ A co wy zamierzacie robić w wakacje?? Macie jakieś plany? Piszcie w komentarzach. ;)


Życzę wam również ciepłych, słonecznych i udanych wakacji. :*




                                                                                                                        Do następnej notki!




















2 komentarze:

  1. Ja oczywiście wysoka średnia .... 5,0 Nagrody że nie ma co . Nathali ładnie w każdom wydaniu .. :) Miłych wakacji / Rebecka Mikealson :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję średniej. :-) Moja 4,9. Nathalia ogólnie jest śliczna, ale w tych ciemniejszych wygląda bardziej dojrzale . Udanych wakacji. :*

      Usuń