czwartek, 13 czerwca 2013

Rozstrzygniecie konkursu, dalsze pojedynki oraz moja opinia.

   Hej, dziś się zanosi na długą notkę. ;-) Na początek rozstrzygnięcie konkursów. Są specjalne nagrody. W miejsce tych nagród postanowiłam wstawić "zareklamowanie siebie". Chodzi o to, że w ramach nagród wymyśliłam, że będzie możliwość zgłoszenia mi zgodnie z zajętymi miejscami: 1, 2 lub 3, próśb, dotyczących czego tylko autorki prac sobie zażyczą. Może to być np.
  • Zareklamowanie jakiegoś bloga (niekoniecznie swojego) lub jeżeli chcecie można swój oczywiście. :-)
  • Odpowiedzi na pytania dotyczące bloga lub czegoś innego
  • I nagrodą specjalną dla zwycięzcy konkursu jest możliwość stworzenia na ten blog notki. Notka może być dowolna niekoniecznie o TDA może też znajdować się w niej reklama bloga. ( Uwaga: post najpierw trzeba mi wysłać na pocztę, żebym go mogła dodać)
  Ogólnie mogę zrobić to, co wymyślicie. Według waszego pomysłu. (Oczywiście w granicach rozsądku :-P)  Można też zrezygnować z nagród i cieszyć się samą wygraną, tylko trzeba mnie najpierw o wszystkim poinformować na poczcie, adres taki sam, na który wysyłałyście pracę. To się tyczy również próśb, które również wysyłacie mi na pocztę. 

Ok. Już bez owijania, przejdźmy do zwycięzców:


1. miejsce zajmuje: szczygiolek!! Gratulacje. Oto prace:


Nagroda: Możliwe 3 prośby do spełnienia,dodanie wybranego przez cb bloga do obserwowanych + możliwość stworzenia notki specjalnej.

2. miejsce zajmuje ewuss!! Gratuluję. Prace:


Nagroda: Możliwe 2 prośby do spełnienia + dodanie wybranego bloga do obserwowanych.


3.miejsce zajmuje: Ania!! Gratuluję. Jej prace:


Nagroda: Możliwa 1 prośba do spełnienia + dodanie wybranego bloga do obserwowanych.

Oczywiście wszystkie prośby i ewentualne pytania czy uwagi wysyłacie na mój adres e-mail, na którego wysyłałyście prace.
Jeszcze raz wam wszystkim 3 gratuluję i przyznam się, że miałam ogromny problem związany z wyborem zwycięzców,ale udało mi się. ;-)

   Teraz dalsza część notki. W poprzednim pojedynku wygrała Ana tym samym gwarantując sobie miejsce w finale. Teraz ostatnie starcie przed finałem. Teraz zmierzą się Jade i Louisa
Jade vs Louisa
 Jak zwykle głosujecie w komentarzach.
   W ostatniej części chciałabym się do czegoś odnieść.
Mianowicie wiele z blogerów mówi, że sezon 3 jest najgorszym sezonem. Ja się absolutnie z tym nie zgadzam, lecz każdy ma swój gust i się co do tego nie wypowiadam. Uważam natomiast,że sezon 3 jest najlepszym sezonem TDA jaki powstał. Oczywiście rozumiem krytykę osób, których ulubioną postacią była Nina czy Amber lecz myślę, iż niepotrzebne było tłumaczenie serialu na baje.pl Ja osobiście zaczekałam i się nie zawiodłam. Ten sezon jest wg. mnie najbardziej emocjonujący i zaskakujący ze wszystkich. Ludziom, którzy oglądali po angielsku i pewnie nic z tego nie zrozumieli może sezon się wydawać nudny i nijaki i nie zajęli się niczym innym niż użalaniem się nad postaciami, gdy tu w międzyczasie rozwijała się naprawdę ciekawa fabuła. Jestem na prawdę przekonana,że gdyby NIEKTÓRZY wytrzymaliby i poczekaliby na  polską emisje, gdzie jest wszystko dokładnie przetłumaczone, wszystko by się logicznie kleiło nie narzekaliby teraz na ten sezon. Natomiast gdy się ogląda z wyprzedzeniem z niedokładnym tłumaczeniem to się w czasie emisji już wszystko wie i nic nie jest zaskakujące...

                                                                                                                 Na dziś to tyle Do zobaczenia! 

10 komentarzy:

  1. jade,
    czyli ja (szczygiolek) mogę zareklamować bloga, zadać pytanie i napisać notkę ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Już zrobione. ;) Blog zaobserwowany.
      2. kro.la@o2.pl ( O jaką notkę ci chodzi? Bo możliwość stworzenia notki ma tylko zwycięzca konkursu.)
      3. Reklama twojego bloga pojawi się 20.06.2013. ( na razie cierpię na brak czasu spowodowany poprawianiem ocen. :P)
      4. Myślę,że Joy i Jerome pasują do siebie. Prawdę mówiąc to Joyrome stało się jedną z moich ulubionych par. Chociaż nigdy przedtem nie połączyłabym ich razem. Tak czy owak uważam to za fajny i potrzebny serialowi zwrot akcji. :)
      5. Moją ulu parą jest oczywiście Peddie!! :DDDD
      6. Pamietniki Patrici nie ja tworzyłam tylko Pałka. XD Jeśli chcesz się jej o to zapytać to możesz w wywiaderze, który jest w zakładce. :)

      Usuń