poniedziałek, 10 czerwca 2013

Burkxandra???

   Siemeczka. Sory, że tak jak przed wczoraj obiecywałam nie dodałam notki, ale musicie zrozumieć: SZKOŁA -,-" W każdym bądź razie ogłaszam oficjalnie zakończenie zgłaszania się do konkursu.Wyniki pojawią się za 3 dni. Teraz przejdźmy do tematu w opisie.
   Otóż... Jeśli ktoś na fb lubi stronę: Tajemnice Domu Anubisa klik pewnie widział, że autorki dodały zdjęcia i linka do "oficjalnych" stron Burkelya i Alex na fb,w których potwierdzają swoje chodzenie.
"konto" Ali Shipp
"konto" Burkely'a
   Na fb wybuchła absolutna wojna dotycząca tych wpisów.Autorki tej strony zapewniają, że konta aktorów są prawdziwe, a na odpowiedzi fanów "Jadekely" że sławni ludzie nie mają normalnych stron facebook'owych tylko specjalne fan-page odpowiadają,że są to przecież normalni ludzie i mają prawo do zakładania takich kont.
   Szczerze powiedziawszy to ja uważam to za kompletną bzdurę. Pewnie niektórzy zaczną pisać w komentarzach, że to dlatego,że jestem fanką peddie uznaję to za kłamstwo, lecz oto powody,dla których uważam to za bujdy:
  1. Gdyby mieli oni swoje prawdziwe konta na fb to na pewno napisaliby o tym na twitterze i założyliby normalne fan-page dla sławnych osób.
  2. Wątpię, żeby Alexandra napisała o sobie "Al" na stronie, która poniekąd jest dla fanów, którym żeby było łatwiej odnaleźć tą osobę wpisywaliby pełne imię i nazwisko zamiast zdrobnienia. 
  3. W swoich znajomych mają osoby takie jak: "Nina Martin" czy "Fabian Rutter" oraz po 5 Jade Ramsey i Alex'ów Sawyer'ów. (To tylko parę przykładów, z wielu) 
  4. Każdy może założyć sobie takie konto dla "jaj" a myślę, że te strony założyli jacyś zagorzali fani serialowego "Keddie", gdyż "Burkely" ma tam w swojej galerii milion zdjęć z urywków serialu,w których są Eddie i K.T
  5. Zdjęcia dodawane przez nich są stare i  dawno opublikowane przez twittera,czy chociażby instagrama.
  6. Gdyby faktycznie byli razem to jestem pewna, że przynajmniej jedno z nich powiedziałoby o tym na twitetrze, na którym mają więcej fanów i śledzących ich  profile niż na "rzekomych" kontach na fb,  o których praktycznie nikt nie słyszał i jest ich z milion.
  7. Jeszcze nie tak dawno Alexandra w jednym z wywiadów powiedziała, że jest sama i na pewno nie umówiłaby się z nikim z serialu.
   Tak więc to są moje przemyślenia. Zagorzałych fanów Keddie proszę o nie hejtowanie mnie, bo ja tylko stwierdzam fakty. 
    Koniecznie napiszcie w komentarzu co o tym wszystkim sądzicie.
                                                                                                                        Do następnej notki. PA!

1 komentarz: