sobota, 29 czerwca 2013

Film obejrzany?

Ja oglądałam i tak jak obiecałam zdam wam relację. Tylko bez zdjęć ;-)

  Ostatni tydzień szkoły, luzik. Niestety w jakimś gimnazjum coś się pomieszało i nowych uczniów przysłali za wcześnie. Do tego "nowi" wkręcili się w wycieczkę ostatnich klas do muzeum związanego z Egiptem. Oczywiście zostali wmieszani w niebezpieczne sprawy Sibuny. Tym razem największym złem nie okazali się Rufus, Senkhara czy Victor ( z którym zaczęli współpracować). Jedna z nowych uczennic- Sophia, której Eddie niestety zaufał była bardzo zła  (klik) To ona zabiła Osiriona. Tak, dobrze widzicie. Zabiła Osiriona. Czy Eddie przeżył? Tego musicie się dowiedzieć oglądając ten super odcinek. Dowiedzieć możecie się też kto jest nowym członkiem Sibuny. ( Patrz gif na dole)

kliknij aby obejrzeć


Podzielcie się swoimi przemyśleniami na temat filmu. Jestem ciekawa co sądzicie o Sophi? Zaufaliście jej na początku? Czy może podejrzewaliście o zdradę Dextera?



1 komentarz:

  1. ja tam najpierw przeczytałam post a potem obejrzałam film, więc się tylko zastanawiałam, w którym momencie się ujawni *-*

    OdpowiedzUsuń