sobota, 31 sierpnia 2013

Dzień bloga

  Dzisiaj ( 31.08 ) mamy Dzień Bloga! Z tej okazji postanowiłam stworzyć notkę z informacjami o tym blogu, ma on już ponad rok więc trochę tego będzie ^.^

  • Dzień założenia bloga: sobota, 4 sierpnia 2012

  • Ogólna liczba wyświetleń: 31 812
  • Liczba notek: 270
  • Liczba obserwatorów: 35
  • Liczba komentarzy: 417
  • Odbiorcy i ich ilość:
Polska
341
Rosja
109
Stany Zjednoczone
16
Białoruś
12
Chiny
4
Wielka Brytania
4
Kanada
3
Niemcy
3
Kazachstan
2
Rumunia
2

Trochę tego nie ogarniam, ale macie ;-)

  • Najpopularniejsze posty:
1
2
3
4

  • Pierwsze zdjęcie jakie pojawiło się na blogu:


















  •  Na początku dodawałam takie coś co się nazywało "Galeria". W tych notkach znajdował się zbiór zdjęć o danej postaci, np Joy ( click ). 

To by było na tyle informacji i przypomnień... Mam też zadanie dla was. To właściwie taki konkurs ^.^ Pytanie brzmi: O jakim chłopaku zrobiłam galerię? Waszym zadaniem jest przeszukać w historii bloga notki i znaleźć tą o danym chłopaku. Odpowiedzi na pytanie wysyłajcie na mój adres e-mail! (muffinka333@wp.pl) To ważne, nie piszcie ich w komentarzach. Każdy kto poprawnie odpowie na pytanie wygra nagrodę niespodziankę, którą odeślę e-mailem.  Zachęcam do brania udziału! :-*

1 komentarz: