środa, 20 marca 2013

stylizacje

Specjalnie dla was sama zaprojektowałam dla każdej dziewczyny w HOA strój, który mogła by założyć. Mam nadzieję, że wam się spodobają. Sami możecie poprojektokać sobie na tej stronce: klik

  • Nina Martin:
 Nina ma styl bardzo sportowy- wygodny. Lubi nosić trampki i katany jeansowe. Ze spodni wybrałam rybaczki, no i ten kolor to zdecydowanie cała ona!



  • Amber Millington:

 Strojnisia. Sukienki, buty na obcasach. Ale oczywiście coś musi błyszczeć!



  • Patricia Williamson:

 Skóra, czerwone spodnie i te buty... Taką Pat pamiętamy z drugiego sezonu.



  • Joy Mercer:
 O niej już notka była prawda? Czerwona ramoneska i t-shirt to styl Joy z przed przemiany ;-)



  • K.T. Rush:
 Fajne swetry i ciuchy galaxy- w tym gustuje K.T.



  • Mara Jafrey:
 Mara nie lubi błyszczeć. Ma dość " grzeczny" styl, jednak nie nudny!



  • Willow Jenks:
 Ten strój wygląda jak ściągnięty z Willow! Koszulka to jest to! Ona kocha takie wzory.



 A teraz mam nadzieję, że pod tą notką znajdę kilka komentarzy, w których ocenicie te stylizacje. Które według was najbardziej pasują do danych postaci i które wy byście założyli? Mi podoba się stylizacja Niny i K.T. Chyba już znudziłam się ostrym stylem Pat...

 + Głosujcie w nowej ankiecie! ;-*


                                                                                                                            Pałka♥

2 komentarze:

  1. Ja bym założyła ciuchy K.T. Podoba się sukienka Amber. Ostatnio w ogóle tak mi się sukienki zaczynają podobać *_* Buty Willow są fajne <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo mi się podoba strój K.T. *.*

    OdpowiedzUsuń