środa, 6 marca 2013

Cośik

 Wreszcie pojawił się grób RF- Smythe! Już myślałam, że o nim zapomnieli ;-)
 Przypominam:


Klucz K.T. go otwiera.
Od środka.


Ciekawe kiedy zaczną szukać krzyża Ankh...





 Cieszycie się, że wreszcie wiosna? Ja bardzo. Od razu lepiej się wstaje rano i dobry humor towarzyszy większość dnia ;-) Można zmienić ciuchy na wiosenne i w ogóle jest tak cieplutko <3 Przy okazji widzę, że chat się rozkręca ;-) Coraz więcej osób w nim się udziela, za co jestem ogromnie wdzięczna ( i mam jeszcze lepszy " wiosenny humor" ). Niestety dalej mało komentujecie :-( Ale cóż, mam nadzieję, że to tylko okres przejściowy i niedługo pod każdą notką zobaczę chociaż 5 komentarzy ;-)


                                                                                                                           Pałka♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz