piątek, 19 kwietnia 2013

łzy

Boże jak ja was przepraszam! Tyle dni nie wchodziłam... Wybaczycie mi? Mam info o konkursie!
więc

 Termin do którego możecie wysyłać fotki to 31 kwietnia ( wysyłajcie swoje fotki, gdy robicie znak Sibuny na ten e-mail: paulinapluta3@wp.pl ). Natomiast na blogu musicie wypatrywać w maju wyników. Zajrzyjcie też w najbliższym czasie na mojego drugiego bloga- Historia Blaise ( zamierzam napisać rozdział). Gdy będę miała trochę czasu obejrzę odcinki HOA bo nie widziałam jeszcze ostatnich xD Mam jeszcze prośbę do niejakiej " Rebecki" ( mogła byś napisać coś na mój e-mail? Przez przypadek mi się twój usunął, a może mi się przydać w razie twojej wygranej. Z góry dzięki. ).

Na razie to tyle. I rozwiewam wątpliwości co do usunięcia bloga! Szukam tylko administratorki :-)


                                                                                                                                Pałka♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz