czwartek, 11 kwietnia 2013

admini

 Mam dla was propozycję. Szukam adminki do bloga jak i do strony na facebooku. Możecie się zgłosić w komentarzach, potem wyślę wam ankietę do wypełnienia i wybiorę jedną/ jednego szczęściarza xD Jeśli ktoś wygra to musi być cierpliwy bo jeszcze nigdy nie dodawałam administratorów do bloga... Ale tym będziemy się martwić później ;-)

 Dlaczego admini? Jak zauważyliście coraz mniej mam czasu na pisanie notek i jak by to powiedzieć... Skończyły mi się tematy i chęć. Oczywiście nigdy przenigdy nie usunę bloga, ale może się tutaj przyda nowy powiew? Zobaczymy :-)

PS: TDA na nicku poleci 11 czerwca... Premiera została sporo przesunięta ;-(


Zgłaszajcie się!

                                                                                                                                 Pałka♥

3 komentarze:

  1. Jestem chętna ;) Po południu sporo czasu spędzam na oglądanie odcinków TDA :) Mam też sporo informacji na ten temat :) I przy okazji premiera będzie 6 maja ;) Mam wiadomość od nicka i mogę przesłać :)
    Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń