piątek, 17 sierpnia 2012

Ankieta

Najwięcej z Was ma charakter podobny do Niny. Bardzo dobrze, bo Nina jest mimo wszystko miłą i fajną osobą. Niestety dużo też ma charakterek Patricii, czyli za mili nie są. Mara miała 5 głosów, a Amber 3. Dziwiłam się, że nikt nie zagłosował na Joy... Ja np. znam taką osobę co zachowuje się jak ona. Ja głosowałam na Patricie. Wszyscy w klasie mi mówią, że charakter mam jej ;-) Podejrzewam, że chłopcy głosowali na Fabiana i Eddiego - czyli fajne charakterki ;-) Ktoś zagłosował na Jeroma... Może znajdzie on sobie jakąś Marę :-) Zapomniałam do ankiety dać Micka - przepraszam ;-( On też mógł mieć jakiś głos jeśli będzie się patrzeć na jego zainteresowanie sportem.
 Teraz zrobię ankietę do podobieństwa z wyglądu. Głosujcie zgodnie z Prawdą. Możecie wybierać więcej niż jedną odpowiedź, bo ja np. mam włosy jak Nina, ale cerę jak Patricia i taki styl ubierania więc zagłosuje na nie obydwie. / Paula#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz